وبلاگ حقوقی انور فردپیاده
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ حقوقی انورفردپیاده و آدرس a-fardepiade.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. 

قابل توجه دوستان دارای وبلاگ در بلاگفا: از آنجایی که سرویس بلاگفا وبلاگهای لوکس بلاگ را لینک نمیکند درصورت تمایل به تبادل لینک ما را با آدرس زیر لینک نموده وبهمون خبر بدید.

http://a-fardepiade.mihanblog.com





پرتاب دختر 10 ساله‌ از طبقه سوم به دست پدر شیشه‌ای

گروه حوادث- مردي كه آبان‌ سال گذشته با پرتاب دختر 10 ساله‌ خود از طبقه سوم ساختمان به خيابان او را به قتل رسانه بود با صدور كيفر خواست در آستانه محاكمه قرار گرفت.

ساعت 20 شامگاه شانزدهم آبان سال 90 ساكنان يك آپارتمان در خيابان شهرآرا با شنيدن صداي گريه‌هاي دختري به نام «درسا» كه از همسايه‌ها كمك مي‌خواست، پشت در منزل او در طبقه سوم جمع شدند.


ادامه مطلب
[ جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ انور فردپیاده ]

دستان داماد به خون پدر زن و خواهر زن آغشته شد
جنایت خانوادگی در جنت آباد

گروه حوادث- مرد جوان که گمان می‌کرد در خانه کسی نیست، برای سرقت وارد خانه پدرزنش شد و بعد ازغافلگیری، با میله آهنی پیر مرد و دختر وی را به قتل رساند.سال گذشته از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 یک فقره درگیری منجر به قتل به پلیس گزارش شد. ماموران به محل اعزام و با جسد پیر مرد و دختر جوانی رو به رو شدند.

پرونده برای بررسی در اختیار پلیس آگاهی قرارگرفت. یکی از همسایه ها به ماموران گفت: من صدای زهره ، دختر خانواده را شنیدم. از بیرون پنجره کوچه را نگاه کردم و کسی را دیدم که از خانه خارج شد و مطمئنم آن فرد داماد خانواده بود.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ انور فردپیاده ]
اعدام برای مادر و دختری که پدر را کشتند
مادر و دختر 16 ساله که در جنایتی هولناک پدر خانواده را با 44 ضربه چاقو به قتل رسانده بودند، پس از محاکمه در دادگاه کیفری به قصاص محکوم شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهسا و فریده متهم هستند خرداد سال گذشته پدر خانواده به نام حسن را با 44 ضربه چاقو به قتل رسانده اند.

ادامه مطلب
[ شنبه 4 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ انور فردپیاده ]

دستگیری عاشق‌پیشه هزار چهره

گروه حوادث- رییس پلیس آگاهی راه آهن کشور از دستگیری مرد هزار چهره‌ای که نقش فردی عاشق پیشه را بازی و از این طریق از دختران جوان کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.


ادامه مطلب
[ جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ انور فردپیاده ]

سلسله گزارش های زندان
اتهام من توطئه‌ی زن همسایه است!

وقتی به زندان آمد، نمی‌دانست اعتراف دروغ یا واقعی، چه گونه می‌تواند آدم را برای چند ماه یا شاید سال‌ها گرفتار کند. تازه فهمید خانواده آبرومندی دارد و دختری که با زندانی شدن وی، بیشتر بیمار می‌شود. خانواده آبرومندش رنگ کلانتری و دادگاه را هم ندیده بودند و حالا به لطف این عضو خانواده، باید در راهروهای دادگاه نامه و درخواست به دست، عرق شرمندگی بر پیشانی داشته باشند و بگویند اشتباه شده، یک بار دیگر تحقیق کنید او مگر می‌تواند با پیچ گوشتی در آپارتمان مردم را باز کند؟


ادامه مطلب
[ سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ انور فردپیاده ]

دو شیطان صفت دردام

2 مجرم سابقه دار، بعد از اغفال دختران جوان، آنهارا به حاشیه شهر برده و ضمن آزار و اذیت، اقدام به سرقت طلا و جواهرات آنها می کردند.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ انور فردپیاده ]

پس از شناسایی از سوی پلیس ؛
قاتل زن جوان اقدام به خودکشی کرد

گروه حوادث- مرد جنایتکاروقتی متوجه شد راز قتل دختر جوان پس از یک سال فاش شده، خود را در باغی حلق آویز کرد.10 تیر ماه سال گذشته مردی با مراجعه به پلیس آگاهی اصفهان از ناپدید شدن مرموز دخترش خبر داد.


ادامه مطلب
[ شنبه 28 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ انور فردپیاده ]
خواستگاران قلابی و کلاهبرداریهای میلیونی
خواستگار قلابي كه دست به سرقت ميليوني از زنان جوان مي‌زد، درحالي دستگير شد كه بررسي اخبار خبرگزاري‌هاي رسمي كشور نشان مي‌دهد از ابتداي امسال تاكنون اين سومين بار است كه افرادي تحت عنوان خواستگار دست به كلاهبرداري از دختران دم‌بخت زده‌اند.

سرهنگ حسيني رييس پليس آگاهي استان قم درباره اين كلاهبرداري ميليوني گفت: اين فرد با دادن وعده ازدواج و جلب نظر زنان و بردن آنها به تفريح، توانسته 14 ميليون تومان به جيب بزند.


ادامه مطلب
[ شنبه 28 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ انور فردپیاده ]

زورگیری‌ سریالی شرق پایتخت پایان یافت
انهدام باند مسافرکش نماها با 30 شاکی

نیمه شب پانزدهم خرداد سال گذشته پسرجوانی سراسیمه خود را به کلانتری 126 تهرانپارس رساند و آن‌ها را در جریان یک فقره زورگیری تحت پوشش مسافربرنما قرارداد.پسر جوان به ماموران گفت: کنارخیابان منتظرماشین بودم که یک خودرو پراید سفید رنگ با دو سرنشین مقابل من نگهداشت.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ انور فردپیاده ]

شکی نیست که مجرمین حرفه ای در هر برهه از زمان به فراخور پیشرفت تکنولوژی، به همان نسبت مبادرت به ارتقاء طرق ارتکاب جرائم می نماید. نمونه زیر – که اخیراً در حال رواج است - مصداقی از آن است که جهت آگاهی بازدیدکنندگان منتشر تا مبادا در دام این اشخاص گرفتار آیند.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ انور فردپیاده ]

هوشیاری پیرمرد، دستگیری سارقان را رقم زد

گروه حوادث- 2 جاعل مامورنمايي که خود را مامور مخفي معرفي کرده و از شهروندان مسن ساکن در محدوده چهارراه لشگر تهران اخاذی می کردند، دستگیر شدند.

سرهنگ علي سعدي رييس کلانتري 112 ابوسعيد در این باره گفت: در نخستين دقايق بامداد 15 مردادماه در زمینه اجراي طرح امنيت محله محور و پاسخگويي به مطالبات مردمي و برخورد با جاعلان مامورنما؛ ماموران کلانتري 112 ابوسعيد اقدام به گشت زني در سطح محدوده حوزه استحفاظي خود کردند.


ادامه مطلب
[ جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ انور فردپیاده ]
مردي كه متهم است همسرش را با پيچاندن روسري به دور گردنش خفه كرده، براي بار دوم پاي ميز محاكمه مي‌رود.

اين مرد متهم است شش سال قبل همسرش را خفه كرده و متواري شده‌ بود. جسد زن جوان كه تينا نام دارد وقتي پيدا شد كه پسرش از مدرسه به خانه آمد و جنازه را ديد كه روي زمين افتاده ‌است.

ادامه مطلب
[ دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ انور فردپیاده ]

زورگیران شب‌روی پایتخت را شناسایی کنید
شکار 3 زورگیر با هوشیاری مردم

گروه حوادث- كارآگاهان پليس آگاهي تهران بزرگ 3 سارقي را كه در پوشش مسافركش اقدام به زورگيري از مسافران مي‌كردند دستگير كردند.


ادامه مطلب
[ شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ انور فردپیاده ]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

تمام افراد بشر آزاد به دنيا می‌آيند و از لحاظ حيثيت و حقوق با هم برابرند، همه دارای عقل و وجدان می‌باشند و بايد نسبت به يکديگر با روح برادری رفتار کنند(ماده 1 اعلامیه جهانی حقوق بشر)______________________________ چند نکته درباره وبلاگ: 1)شما باعضویت دروبلاگ میتوانید به عنوان نویسنده وبلاگ مطالب خودتان را دروبلاگ بانام خود منتشر نمایید............ 2)اگرمایل به تبادل لینک هستید ازقسمت تبادل لینک هوشمند استفاده نمایید.............. 3)دوستانی که دربلاگفا وبلاگ دارند ومایل به تبادل لینک هستند میتوانندما را با آدرس http://a-fardepiade.mihanblog.com لینک نموده وبهمون خبربدن (لوکس بلاگ دربلاگفا لینک نمیشود)
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 77
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 175
بازدید ماه : 168
بازدید کل : 280721
تعداد مطالب : 228
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1


. تماس با ما .